Debiut na rynku PR – Corona Civica PR. Storytelling – to agencja założona przez Edytę Janczewską-Zredę, Jerzego Staruchowicza oraz Małgorzatę Szpejewską.
Corona Civica PR specjalizuje się m.in. w przygotowaniu i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych, eventów, PR korporacyjnym, doradztwie taktycznym i kryzysowym, media relations oraz działaniach public affairs.
Firmę założyła trójka specjalistów od komunikacji. Edyta Janczewska-Zreda, kierująca agencją, poprzednio współpracowała z agencjami: Rainer Communication, Edelman Polska, G-COMMUNICATIONS Consultants oraz Vision Group. Jerzy Staruchowicz był wcześniej związany z: Goodwill PR, Rainer Communication, PMPG SA, Confashion Sport Bar i Vision Group. Z kolei Małgorzata Szpejewska pracowała w MSWiA, G-COMMUNICATIONS Consultants i Vision Group.
„Pośród kluczowych obszarów działań agencji znajdują się healthcare, IT oraz sport, ale zespół jest przygotowany do pracy dla klientów niezależnie od branży i obszaru działania” – tłumaczy Edyta Janczewska-Zreda.
Agencja ma już na swoim koncie projekt biura prasowego zrealizowany dla Stowarzyszenia Republikanie. Obejmował on rekrutację zespołu, szkolenie oraz wdrożenie podręcznika działań Biura Prasowego określającego procedury komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Obecnie Corona Civica PR realizuje wieloetapową kampanię edukacyjną dotyczącą bezpieczeństwa na stadionie dla klubu piłkarskiego Legia Warszawa. (es)