Sebastian Oszczepaliński, dotychczasowy Senior Project Manager & Producer będzie kierował WALK Digital w grupie WALK.
Oszczepaliński ma czternastoletnie doświadczenie w branży internetowej i reklamowej, które wcześniej zdobywał kierując m.in. działem digital w Leo Burnett. Obsługiwał budżety digitalowe m.in.: Grupy Żywiec, Orange, Fiata, Phillip Morris, P&G, Mastercard, Diageo i Danone.
Od maja zastąpi Jacka Karaszewskiego, dotychczasowego dyrektora zarządzającego WALK Digital i WALK Social Media, który odchodzi z agencji. „Stworzyliśmy wspólnie agencję digitalową z bardzo doświadczonym zespołem, która wygrywa w przetargach i realizuje duże projekty. Zdecydowałem się odejść, ponieważ mamy różne wizje dalszego rozwoju agencji” – tłumaczy Karaszewski i nie ujawnia dalszych planów zawodowych.
Ze stanowiska Senior Creative w WALK Social Media odchodzi także Michał Lewandowski. Na jego miejsce prowadzona jest rekrutacja. (es)