Joanna Janowicz otworzyła firmę zajmującą się wizerunkiem marek, personal brandingiem i organizacją warsztatów wizerunkowych. Firma działa pod brandem Joanna Janowicz kreowanie marki_
Joanna Janowicz zdecydowała się na własną markę. Wcześniej jako zastępca dyrektora ds. PR i promocji odpowiadała za wsparcie w zakresie opracowania koncepcji i wdrożenia strategii komunikacyjnej i PR w spółce PL 2012+ dla Stadionu Narodowego w Warszawie. Była również związana z organizacją turnieju UEFA EURO 2012 w Poznaniu, odpowiadała za strategię komunikacyjną i PR dla poznańskiego stadionu, pełniła funkcję rzecznika prasowego spółki EURO Poznań 2012, a w trakcie turnieju rzecznika prasowego i szefa promocji Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012.
Joanna Janowicz kreowanie marki_ oferuje budowanie strategii wizerunkowej firmy, całościową obsługę PR i kontakt z mediami, doradztwo wizerunkowe i strategiczne dla firm w zakresie marki, warsztaty wizerunkowe oraz personal branding.
„Wśród klientów firmy znajdują się osoby indywidualne, dla których zawodowo wizerunek stanowi wartość nadrzędną i jest ściśle związany z marką, którą reprezentują” – zdradza PRoto.pl Janowicz. I dodaje, ze obecnie firma współpracuje m.in. z takimi klientami, jak miasto Poznań, czy Milewski & Partnerzy oraz KKS Lech Poznań przy organizacji wydarzenia motywacyjnego z udziałem Nicka Vujicica, które odbędzie się w kwietniu 2015 roku na INEA Stadionie w Poznaniu.
Janowicz w 2014 roku została uhonorowana nagrodą specjalną PRoton „Teraz Polska” za zmianę wizerunku Stadionu Narodowego w Warszawie. (es)