niedziela, 12 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościMiliony dolarów na promocję Montrealu

Miliony dolarów na promocję Montrealu

Urząd Miasta Montrealu podpisał kontrakty z dwiema agencjami public relations. Opiewają one łącznie na ponad dwa miliony dolarów. Agencje mają zająć się komunikacją wewnętrzną pracowników urzędu, działaniami PR-owskimi oraz reklamą przez ponad trzy kolejne lata. Kontakt z Morrow Communications jest wart 1,5 miliona, a z agencją Octane Stratégie – 750 000 dolarów.

Co ciekawe, obie agencje pracowały wcześniej dla partii politycznej Géralda Tremblay’a, który obecnie sprawuje funkcję burmistrza miasta: André Morrow z Morrow Communications zarządzał jego kampanią w 2001 i tworzył potem stronę internetową jego partii, natomiast dyrektorzy drugiej agencji byli wcześniej właścicielami firmy, która także pracowała przy wyborach w 2001.

Morrow mówi, że jego firma starała się o podobny kontakt z miastem cztery lata temu i nie udało jej się to; ma to dowodzić przejrzystości obecnych wyborów. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj