BrainJuice RED to nowa digitalowa agencja marketingowa dla klientów z rynku deweloperskiego, która oferuje usługi doradcze, komunikacyjne, planowanie mediów oraz wsparcie sprzedaży.
„Nazwa RED pochodzi od skrótu »Real Estate Digital« – wyjaśnia Krzysztof Kuwałek, założyciel BrainJuice Group oraz ekspert w zakresie digital marketingu. Zaznacza, że w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy w ramach nowo powstałej struktury firma zamierza pomóc deweloperom w sprzedaży około 1000 mieszkań.
BrainJuice RED łączy kompetencje agencji doradczej, interaktywnej, social media, SEM & SEO, badawczo-analitycznej, PR oraz domu mediowego. Eksperci nowo powstałej agencji mają wieloletnią praktykę w sprzedaży online oraz doświadczenie w realizacji projektów marketingowych na rynku polskim, brytyjskim oraz amerykańskim. W Polsce – w ramach grupy BrainJuice – prowadzili działania dla takich firm, jak Ronson Development, Asbud, BPI, Metrohouse oraz Kiljańczyk Development.
BrainJuice RED jest ósmą marką w portfolio BrainJuice Group. Do grupy należą także BrainJuice Strategy (doradztwo strategiczne), House of Numbers (dom mediowy), Web Search Factory (marketing w wyszukiwarkach), BrainJuice Interactive (agencja interaktywna), FuturePR (agencja web PR i social media), Sales Machines (wsparcie sprzedaży) oraz BrainJuice Life (agencja specjalizująca się w obsłudze branży farmaceutycznej oraz zdrowotnej). (ek)