sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTotolotek ze specjalistą ds. PR

Totolotek ze specjalistą ds. PR

Do działu marketingu Totolotka dołączył specjalista odpowiedzialny za działania sponsoringowe oraz PR. Nowo utworzone stanowisko objął Mariusz Rzeczkowski. Do jego zadań należeć będą realizacja strategii sponsoringowej oraz komunikacja działań spółki w tym zakresie.

Rzeczkowski od 2010 roku był związany z agencją Polish Sport Promotion, gdzie realizował projekty marketingu sportowego dla takich marek jak Nike, Coca-Cola czy Castrol. Jako Sport&Venue Manager działał także przy realizacji dużych eventów sportowych, m.in. „Polish Masters”, „Super Mecz” Lechia Gdańsk – FC Barcelona oraz Super Enduro World Championships. W 2014 roku działał także jako freelancer w zakresie obsługi projektów reklamowych dla takich agencji jak Reequest Events i MediaMocni oraz dla sieci salonów rowerowych AirBike. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj