Microsoft w drodze przetargu wybrał nową agencję PR. Od lipca za komunikację spółki odpowiada d*fusion communication. Poprzednio klienta obsługiwało Hill+Knowlton Strategies.
d*fusion communication będzie odpowiedzialne za realizację strategii komunikacji poszczególnych produktów i działania media relations dla całej firmy. Do zadań agencji należą także: prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym. Projekt ze strony d*fusion communication koordynują Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
Agencja Hill+Knowlton Strategies do końca sierpnia będzie jeszcze odpowiadać za komunikację produktów z serii Lumia. Po tym czasie te obowiązki przejmie nowa agencja.
d*fusion communication pozyskało klienta w dwuetapowym przetargu. Do pierwszego etapu zgłosiło się dziesięć agencji, z których Microsoft wyłonił 5 briefów. (mw)