Polmos Bielsko-Biała w wyniku konkursu ofert wybrał agencję do obsługi facebookowego profilu marki Żytnia Extra. Zwyciężyła AgencjaMarketingowa.pl.
Przypomnijmy, że wybór nowej agencji ma związek z opublikowaniem na FB zdjęcia z demonstracji „Solidarności” w 1982 roku, przedstawiającej m.in. uczestników protestu, niosących postrzelonego Michała Adamowicza, 28-letniego elektryka z Zakładów Górniczych. Zdjęcie opatrzono podpisem KacVegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”, a obok niego opis – „Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli. Wina Żytniej?”. Wówczas profil klienta obsługiwała agencja Project z Poznania. Po kontrowersyjnej publikacji producent zdecydował o natychmiastowym zakończeniu współpracy.
Jak informuje buro zarządu Polmos Bielsko-Biała, w chwili obecnej trwają prace nad restartem profilu na Facebooku. (mw)