Olka Kaźmierczak, autorka bloga o PR mody Fashion PR Girl, zakłada kolektyw POP UP GRUPA. Chce połączyć komunikację z trendwatchingiem. W zespole znajdą się także Agnieszka Polkowska oraz projektantka graficzna Kaja Dobrzańska.
„Pracę nad marką zaczynamy od poznania szerokiej perspektywy rynkowej. Badamy tendencje. Wyczuwamy nastroje społeczne. Szukamy pomysłów z wysokim potencjałem trwałości. Wspólnie osadzamy produkty i idee w otoczeniu jutra” – komentuje założycielka, Olka Kaźmierczak.
Oferta POP UP GRUPA skierowana jest do średnich przedsiębiorstw. Agencja planuje jednak współpracę z obiecującymi modowymi start-upami. Ma ona polegać na organizacji konkursów – programów wsparcia. W zamian za procentowy udział w dochodach marki, grupa będzie oferować branding i usługi PR.
Olka Kaźmierczak jest autorką bloga o PR mody Fashion PR Girl i założycielką platformy Fashion PR Talks. Pracowała m.in. dla HUSH Warsaw, RAGE AGE czy Próchnika. Agnieszka Polkowska, która w POP UP GRUPIE obejmuje stanowisko Head of Trends, naukowo i zawodowo zajmuje się obserwacją trendów w dziedzinach mody i design – tej tematyce poświęciła bloga TRENDSPOT. Kaja Dobrzańska to z kolei zwyciężczyni konkursu Young Creatives w kategorii Design. Pracowała dla marek takich jak Oceanic, AXN i Bank Millennium. Współpracowała także z ELLE.pl i Art&Business. (mb)