Światowa sieć wypożyczalnii samochodów Avis Budżet Group rozpoczęła współpracę z Weber Shandwick. Agencja ma odpowiadać za obsługę firmy w zakresie działań PR w regionie EMEA (kraje leżące na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki – przyp.red.).
Nowy model obsługi zakłada, że jedna agencja będzie współpracować z obecnymi firmami zatrudnionymi przez Avis Budget Group, m.in. VCCP oraz The Social Partners. Agencja ma dostarczać zintegrowaną obsługę PR oraz opracowywać kampanie marketingowe dla takich marek jak Avis, Budget czy Maggiore. Takie rozwiązanie związane jest z planami ujednolicenia komunikacji firmy w regionie EMEA.
Za działania dla klienta odpowiada Louise Watson, zarządzająca działem consumer marketing dla regionu EMEA w Weber Shandwick.
Weber Shandwick zajmie się zarządzaniem komunikacją marek Avis Budget Group również w Polsce. Będzie działać za pośrednictwem warszawskiego biura agencji, która w Polsce należy do Grupy McCann Worldgroup.
Współpraca jest wynikiem rozbudowanego przetargu, w którym początkowa lista 12 potencjalnych agencji została zredukowana do listy czterech głównych kandydatów. (ak)