Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Science PR obsłuży dwa plebiscyty. w lutym agencja nawiązała współpracę z wydawnictwem burda international polska. do zadań science pr należy promocja innowacji technologicznych wyłonionych przez czytelników magazynów „focus” i „chip”. soczewki focusa i chip produkt roku – to plebiscyty, których obsługą pr w ramach współpracy z klientem zajmie się agencja. współpraca, nawiązana w drodze rekomendacji, potrwa do końca kwietnia bieżącego roku. poprzednio klient do obsługi pr plebiscytów angażował agencję swoboda pr. plebiscyt soczewki focusa ma wyłonić najciekawsze innowacje medyczne, techniczne i informatyczne. zaś plebiscyt chip produkt roku pokaże, jakie urządzenia, programy i technologie są według czytelników magazynu „chip” najciekawsze i najważniejsze. (ak).
W lutym agencja nawiązała współpracę z wydawnictwem Burda International Polska. Do zadań Science PR należy promocja innowacji technologicznych wyłonionych przez czytelników magazynów „Focus” i „Chip”.
Soczewki Focusa i CHIP Produkt Roku – to plebiscyty, których obsługą PR w ramach współpracy z klientem zajmie się agencja. Współpraca, nawiązana w drodze rekomendacji, potrwa do końca kwietnia bieżącego roku. Poprzednio klient do obsługi PR plebiscytów angażował agencję Swoboda PR.
Plebiscyt Soczewki Focusa ma wyłonić najciekawsze innowacje medyczne, techniczne i informatyczne. Zaś plebiscyt CHIP Produkt Roku pokaże, jakie urządzenia, programy i technologie są według czytelników magazynu „CHIP” najciekawsze i najważniejsze. (ak)