Zespół Walk PR powiększył się o trzy nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczęli Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski.
Walk PR wzmocnił tym samym kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych. Wszyscy nowi pracownicy objęli stanowiska Senior Account Manager.
Aleksandra Adrian specjalizuje się w realizacji kampanii społecznych oraz projektów z branży healthcare. Ma 5 lat doświadczenia, które zdobywała m.in. w agencjach Konkret PR oraz Procontent Communication.
Marta Rzetelska zajmuje się z kolei realizacją zintegrowanych programów społecznych i kampanii łączących PR, e-PR i Public Affairs. Z branżą jest związana od 6 lat. Była związana m.in. z Partner of Promotion oraz Weber Shandwick, gdzie prowadziła działania informacyjne i edukacyjne dla firm korporacyjnych i agend rządowych w obszarze promocji zdrowia, energetyki, FMCG i technologii. Realizowała także projekty dla branży budowlanej oraz sektora naukowo-badawczego i marek premium.
Karol Bandurski zajmuje się kampaniami społecznymi, głównie w branży spożywczej. Z branżą związany jest od 11 lat. Pracował m.in. w Synertime, Principle i Partner of Promotion. Obsługiwał takich klientów, jak Nestlé, Winiary, Biuro Rady ds. Kultury i Turystyki Ambasady Turcji, Fundacja LOTTO Milion Marzeń, Maspex, PFPŻ czy Wienerberger. Był także odpowiedzialny za projekty i koordynację programów edukacyjnych: „Żyj smacznie i zdrowo”, „Finansoaktywni. Misja: Podatki”, „Trzymaj Formę” oraz „NHW – Natalia Honorata Witalna”. (mb)