Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego dołącza Natalia Janiszewska. Wzmacnia tym samym dział client service jako account manager.
Na nowym stanowisku Janiszewska kieruje dedykowanym zespołem projektowym oraz koordynuje pracami dla MJM Group – właściciela sześciu marek oferujących smaki kuchni włoskiej, tureckiej i amerykańskiej: Broaster Chicken, Benvenuti in Italia, Choice, Efez, Road American Restaurant i Yogo by Choice.
Poprzednio, Janiszewska związana była z agencją Highlite PR. W branży działa od 2010 roku. Wcześniej, przez czetry lata, współorganizowała międzynarodowy festiwal kulturalny „Brave Festival – Przeciw wypędzeniom z kultury”.
Karierę w marketingu rozpoczęła w agencji PR Publicon. Kompetencje w obszarze komunikacji ugruntowała zaś w Highlite PR. W tym czasie pracowała między innymi dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Listen For Syria – projektu Polskiej Akcji Humanitarej czy ruchu społecznego Matki na Działalności Gospodarczej. (ak)