Zespół Weber Shandwick w Polsce powiększył się o dwie konsultantki. Małgorzata Majewska objęła stanowisko Consumer Communications Directora, zaś Aleksandra Majchrzak pełni funkcję Account Managera.
W Weber Shandwick Majewska odpowiada za doradztwo strategiczne, zarządzanie programami komunikacji dla wybranych klientów i projekty nowo biznesowe.
W branży PR działa już od 15 lat. Ma za sobą realizację kompleksowych programów komunikacji marek i firm oraz kampanii edukacyjnych. Zajmowała się CSR-em, budowaniem relacji z interesariuszami, a także komunikacją kryzysową dla klientów z różnych sektorów, głównie FMCG, handlu detalicznego i nowych technologii. Ponadto, współtworzyła i realizowała wyróżniane w Polsce i za granicą projekty z zakresu influencer marketingu. Jej klientami byli m.in.: Procter&Gamble, Colgate-Palmolive, VIACOM Media Networks, Carrefour, Tesco, Coca-Cola, Panasonic, Grupa Żywiec, Diageo, Lockheed-Martin, Kodak, Genesys Telecommunications Laboratories, UPS, Gerber.
Majchrzak natomiast na nowym stanowisku zarządza projektami komunikacyjnymi głównie dla branż: motoryzacyjnej i transportowej. Odpowiada także za obsługę PR Michelin Polska.
Z public relations związana jest od 9 lat. Realizowała projekty z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, komunikacji wewnętrznej, projekty w mediach społecznościowych, kampanie CSR. Wspierała wównież komunikację prowadzoną podczas debiutów giełdowych, koordynowała działania dla klientów z takich branż jak motoryzacja, energetyka, transport, telekomunikacja, nowe technologie czy FMCG. Obsługiwała m.in. Michelin Polska, Lux Express, GEFCO, PKP Energetyka, Inter RAO Lietuva, PKP Cargo, Stanley, Konica Minolta, Colgate. (ak)