Firma Britax, producent fotelików samochodowych i wózków dziecięcych, działania PR dla swoich dwóch marek – Britax i Britax–Römer powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller.
W ramach współpracy agencja zajmie się doradztwem strategicznym i wizerunkowym, zarządzaniem relacjami z mediami, a także realizacją projektów specjalnych. Ponadto, poprowadzi komunikację w serwisach społecznościowych marki – na Facebooku, Instagramie i YouTubie.
Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Z ramienia agencji za działania odpowiada zespół, w którego skład wchodzą: Iwona Nawrocka, Senior Associate, Agata Grzelczyk, Associate (komunikacja mediowa) oraz Barbara Lipińska, Associate (komunikacja digital). Ze strony klienta zaś – Małgorzata Gromadzka, zajmująca się promocją marki Britax w Polsce.
Umowę z firmą Akpol – wyłącznym dystrybutorem marek Britax i Britax-Römer w Polsce – podpisano do końca 2016 roku z możliwością jej przedłużenia.
Poprzednio strony współpracowały ze sobą projektowo. Solski Burson-Marsteller odpowiadał wówczas za wsparcie komunikacyjne dla przeprowadzonego przez firmę ogólnoeuropejskiego badania postaw rodziców w odniesieniu do bezpieczeństwa dzieci w podróży: Britax „State of Safety”. (ak)