Do grona klientów Go Culture dołączyło wydawnictwo Albatros. Agencja w 2016 roku po raz czwarty zajmie się całościową komunikacją i promocją Big Book Festiwal. Kolejny rok odpowiada też za stałą opiekę PR nad wydawnictwami Poradnia K i Wilk&Król.
Dla wydawnictwa Albatros agencja przygotowuje i zrealizuje kampanię komunikacyjną holenderskiego bestsellera „Małe eksperymenty ze szczęściem. Sekretny dziennik Hendrika Groena lat 83 i ¼”. Zajmie się także medialną komunikacją premiery i poprowadzi szereg działań o charakterze kampanijnym, które mają wzbudzić dyskusję na temat postrzegania starości. Działania będą realizowane w mediach tradycyjnych, internecie oraz kanałach społecznościowych.
Go Culture podpisało również umowę na stałą współpracę z Albatrosem i będzie promować wybrane premiery wydawnictwa, m.in. książki Yanna Martela, autora „Życia Pi”, oraz Joëla Dickera. Agencja zaplanuje również i zrealizuje działania na rzecz budowania marki wydawnictwa.
W pierwszej połowie 2016 roku Go Culture będzie też pracować przy Big Book Festival. Jego czwarta edycja odbędzie się w czerwcu pod hasłem „Wielka ucieczka”. Agencja podobnie jak w ubiegłych latach, jest odpowiedzialna za projekt identyfikacji wizualnej, promocję oraz całościową komunikację wydarzenia.
Na zlecenie wydawnictwa Poradnia K Go Culture wypromuje z m.in. najnowszą książkę Karen Joy Fowler, autorki „Klubu miłośników Jane Austen”. Dla Wilk&Król agencja realizuje z kolei pomysł promowania literatury w miejscach nietypowych – w lutym otwarto na przykład pierwszą księgarnię w salonie fryzjerskim, czemu towarzyszy kampania „Czytanie dodaje urody”. (mb)