Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączyły dwie konsultantki. Z kolei związany od 2008 roku z agencją Michał Miłowski awansował na stanowisko Managera w zespole Corporate Communications and Public Affairs.
Joanna Kowalska została Senior Associate w dziale Public Affairs. W latach 2004-2016 pracowała w Sejmie RP – w Biurze Spraw Międzynarodowych Kancelarii Sejmu i w sejmowej Komisji do Spraw Unii Europejskiej. Jako ekspert uczestniczyła także w unijnych programach pomocowych w Bośni i Hercegowinie oraz była obserwatorem wyborów na Ukrainie z ramienia OBWE. Ukończyła dwa kierunki studiów: prawo oraz stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Do zespołu Digital dołączyła z kolei Marta Górnicka. Ostatnio pracowała w agencji reklamowej Grey, wcześniej jako kierownik ds. marketingu w agencji badawczej Inquiry Market Research. W latach 2012-2014 pełniła funkcję specjalisty ds. komunikacji w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, na podobnym stanowisku pracowała też w KW Institute of Contemporary Art w Berlinie. Jest absolwentką University of the Arts w Londynie.
Michał Miłowski, który z agencją związany jest od 2008 roku, awansował na stanowisko Managera w zespole Corporate Communications and Public Affairs. Ma 10-letnie doświadczenie w public relations i specjalizuje się w PR na rzecz instytucji finansowych oraz PR korporacyjnym. Jego doświadczenie obejmuje projekty z zakresu media relations, mediów społecznościowych, komunikacji zmiany i PR prewencyjnego (issue management), a także employer branding i CSR. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. (mw)