Do agencji dołączyła Monika Sutarzewicz. Ona oraz związana od 4 lat z Garden of Words Aleksandra Lisowska objęły stanowisko Senior Account Managera. Tym samym agencja umocniła swoje kompetencje w obszarach: komunikacja korporacyjna i realizacja kampanii 360 stopni.
Monika Sutarzewicz realizuje projekty m.in. z zakresu Corporate PR, Public Affairs oraz kampanii CSR i edukacyjnych. Poprzednio, przez 7 lat w agencji Partner of Promotion koordynowała projekty dla takich firm jak: GE Money Bank i Bank BPH, Fundacja Orange, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Rockwool Polska, Oknoplast, Tatry Mountain Resort oraz instytucji: Komisja Europejska, Instytut im. Adama Mickiewicza, Ministerstwo Środowiska czy Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Projekty, które realizowała, zostały nagrodzone m.in. Magellan Awards, Stevie Award i IPRA Golden World Award.
Aleksandra Lisowska z Garden of Words związana jest od ponad 4 lat. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni, PR oraz kampanii CSR i edukacyjnych. Obsługiwała takich klientów jak: NIVEA, Danone, Żywiec Zdrój, ZT Kruszwica czy Partnerstwo dla Zdrowia i zdobyła dla nich wraz z zespołem nagrody branżowe, w tym Złote Spinacze, Stevie Award czy Magellan Award. Ponadto, ma za sobą organizację eventów i prowadzenie działań PR dla Procter & Gamble, Arla Foods, Zielonej Budki, Dax Cosmetics i Coty. Pełniła również funkcję rzecznika prasowego Instytutu Matki i Dziecka. (ak)