Do zespołu content marketingowego agencji dołączyły 4 osoby:
Katarzyna Szczepanik będzie zajmować się w zespole zarówno tworzeniem treści, jak i kontaktem z mediami. Pracowała wcześniej jako traffic manager w sieci Adretail (Grupa Interia.pl) i współpracowała z serwisami Xsięgarnia.pl i Students.pl. Jest z wykształcenia polonistką, a z mediami internetowymi związana jest zawodowo od 4 lat.
Monika Pigan będzie zajmowała się kreowaniem wizerunku marki w internecie, kontaktem z mediami, tworzeniem strategii wizerunkowych oraz sprzedażowych. Zdobywała doświadczenie w agencji Business & Culture, pracowała jako dziennikarka dla Wiadomości Onet.pl oraz była redaktorem nabywającym w dziale lit. pięknej w Społecznym Instytucie Wydawniczym Znak.
Aleksandra Berka zajmie się pracą copywriterską – będzie m.in. tworzyć wpisy blogowe, artykuły sponsorowane czy ebooki i infografiki. Pracowała wcześniej w agencji public relations Garden of Words oraz – digitalowej – Fenomem.
Damian Kopankiewicz będzie wspierał zespół w organizacji wydarzeń, współpracy z blogerami i tworzeniu strategii content marketingowych. Doświadczenie zdobywał w Izbie Gospodarki i MM Conferences S.A. (mp)