Od sierpnia Dariusz Maciołek objął funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką firmy ubezpieczeniowej. Do jego obowiązków należy m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej marek Aviva i Expander, tworzenie strategii dla wszystkich linii produktowych w ramach podejścia multichannel, rozwój kanałów społecznościowych, CSR i PR.
Do lipca 2016 Dariusz Maciołek był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Odpowiadał za ogół działań marketingowych: kreował strategię marketingową oraz dbał o aktywności sponsoringowe marki. Z PGE związany był od czerwca 2014 r.
Przed dołączeniem do PGE przez sześć lat związany był z PZU, gdzie pełnił funkcję kierownika mediów i e-marketingu. Wcześniej jako marketing manager pracował także w RaboDirect i International Personal Finance (Provident).
Dariusz Maciołek zajął miejsce Andrzeja Mytycha, który odszedł z Avivy i niedługo poinformuje o dalszych planach zawodowych. (mp)