Do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które zajmą się mediami społecznościowymi. Klaudia Daniluk objęła stanowisko Social Media Executive, natomiast Katarzyna Markieicz pełni funkcję Account Executive. Obie będą opiekowały się projektami z obszaru FMCG, kulturalno-rozrywkowego, healthcare i CSR.
Klaudia Daniluk jest założycielką programu „Lubię Pomagam” – kampanii promującej krwiodawstwo i zdrowy styl życia w mediach społecznościowych. Wcześniej pracowała m.in. w agencji kreatywnej Connectmedica, gdzie obsługiwała media społecznościowe m.in. marek APAP, Ibuprom, Hellozdrowie.pl, Gripex czy Moja Intima.
Do jej zadań w Synertime będzie należała koordynacja profili i kampanii promocyjnych marek oraz ich produktów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Podlega jej kilkunastoosobowy zespół konsultantów.
Katarzyna Markiewicz przeszła do nowej agencji z Grupy Accata, gdzie zajmowała się współpracą z blogerami i mediami, organizowała też eventy i prowadziła działania marketingowe i PR-owe. 4-letnie doświadczenie zdobywała nie tylko w agencjach PR, lecz także w telewizji (TVP, Teleexpress) i portalach informacyjnych. Prowadzi bloga 8ipol.pl.
W Synertime będzie pracowała przy projektach z obszarów FMCG i healthcare. Będzie obsługiwała realizacje łączące w sobie social media, eventy, działania produkcyjne, reklamowe i elementy CSR. (mp)