Na rynku zadebiutowała nowa agencja social mediowa – love to talk. Oferuje klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social mediach, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację contentu i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych oraz współpracę z influencerami.
Zespół love to talk specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych m.in. dla klientów z branży mediowo-telewizyjnej oraz farmaceutycznej. Do ostatnich realizacji agencji należy obsługa mediów społecznościowych przy festiwalu Music and Water Festival oraz marek z branży farmaceutycznej i telewizyjnej.
Na czele kilkuosobowego zespołu agencji stoi Antonino de Gregorio, który przez ostatnie 5 lat pracował w UPC Polska. Odpowiadał tam m.in. za kompleksowe działania firmy w mediach społecznościowych, projekty wizerunkowe, relacje z nadawcami telewizyjnymi czy komunikację zewnętrzną. W lutym tego roku opracował koncept i wdrożył całościowo kampanię teaserową przy premierze nowych kanałów Eleven Sports Network do oferty operatora. Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskich i brytyjskich agencjach PR-owych. Współpracował m.in. z Harrogate City Council, Leeds City Council oraz projektach Burn, Sikorsky oraz World Cyber Games.
Antonino de Gregorio jest absolwentem brytyjskiej uczelni Leeds Beckett University o kierunku public relations oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. (mp)