Do agencji dołączyły dwie osoby, które wzmacniają dział PR-u korporacyjnego. Obie zajęły stanowiska Senior Account Managerów.
Do Grayling dołączyła Magdalena Frańczak, która zasiliła szeregi zespołu zajmującego się firmą Kapsch Telematic Services. Nowa osoba w agencji pracuje w branży już od ponad 10 lat. Przed dołączeniem do Grayling pełniła funkcję wicedyrektora departamentu marketingu w Agencji Rozwoju Przemysłu. Przez 2 lata była także managerem ds. marketingu i PR w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA. Uprzednio pracowała w agencji Partner of Promotion, w której obsługiwała klientów takich jak: Union Investment TFI, PARP, Samsung, Polbank EFG, Citi Handlowy – Fundacja Kronenberga, Avon Operations Polska i Heinz.
Magdalena Frańczak
Drugim nowym Senior Account Managerem w Grayling został Bartosz Sroka, który będzie obsługiwał komunikację korporacyjną i kryzysową klientów z branży energetycznej i finansowej. Uprzednio pracował w NBS Communications, gdzie pełnił funkcję Managera. Przez ponad 6 lat odpowiadał za projekty z obszaru finansów, w tym: relacji inwestorskich i ofert publicznych akcji (IPO). Nowy Senior Account Manager ma także doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi i komunikacji korporacyjnej dla firm z sektorów nieruchomości, energetyki i przemysłu. Sroka obsługiwał m.in. firmy: Tauron Polska Energia, PKP Cargo, Multimedia Polska, Goodman i Ronson Developement.
Bartosz Sroka
(mp)