Agencja ma zająć się doradztwem strategicznym i działaniami public relations dla trzech grup biznesowych producenta elektroniki – Carrier, Enterprise i Consumer.
Multi Communications zajmie się komunikacją wszystkich rodzajów produktów konsumenckich Huawei. Firma Mariusza Plebana ma zadbać o relacje z mediami i blogerami oraz lokowaniem sprzętów marki w kluczowych mediach. Będzie także wspierać organizację m.in. konferencji prasowych czy briefingów.
Agencja ma zająć się również komunikacją korporacyjną Huawei. Oprócz doradztwa strategicznego, będzie odpowiadać za wspieranie programów CSR realizowanych w Polsce oraz bieżące media relations. Podobnie jak w przypadku komunikacji produktowej, Multi Communications będzie pomagać przy organizacji eventów branżowych i innych.
Multi Communications pozyskało nowego klienta w ramach przetargu. Strony nie informują jednak, na jak długo podpisano umowę ani ile agencji brało udział w konkursie. Działania public relations dla Huawei Polska poprzednio koordynowała agencja Ogilvy PR.
(mp)