W nowej agencji ma objąć stanowisko specjalisty ds. PR. Będzie prowadził projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Tarnowski związany jest z branżą od ponad 3 lat. Uprzednio pracował w Procontent Communication, Glaubicz Garwolińska Consultants i – ostatnio – Havas PR. Współpracował m.in. z BMW (PR korporacyjny i produktowy), PKN ORLEN i PGNiG Obrót Detaliczny (w obu koordynował sponsoring sportowy – Strefy Kibica EHF Euro 2016 i Rajd Dakar 2016), Navcom Systems i Britenet. W latach 2015–2016 odpowiadał za tworzenie i implementowanie strategii komunikacji dla klientów z sektora zbrojeniowego i technologicznego.
Jest także współorganizatorem cyklicznych spotkań branżowych PR bez krawatów i współprowadzi bloga o komunikacji i mediach. Jest absolwentem studiów socjologicznych na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Collegium Civitas. (mp)