W lutym i marcu agencja pozyskała dwóch nowych klientów.
Jednym z nich jest ekskluzywna krakowska restauracja STUDIO Qulinarne. Attention Marketing ma wspierać restaurację w działaniach komunikacyjnych i promocji jej nowej formuły oraz chefa Giacomo Monzaliego. Agencja zajmie się też wydarzeniami Kolacja na cztery ręce, w ramach których krakowski lokal będą co miesiąc odwiedzać szefowie kuchni z całego świata. Umowę z nowym klientem podpisano do końca 2017 roku. Współpracę nawiązano dzięki poleceniu.
Attention Marketing od lutego współpracuje z Microfinance Centre. Odpowiada za koordynację działań komunikacyjnych, które prowadzone są dla Koalicji na rzecz mikroprzedsiębiorczości i konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. Agencja prowadzi biuro prasowe i opiekuje się patronatami medialnymi. Współpraca, nawiązana dzięki poleceniu, jest długoterminowa.
Z ramienia agencji za działania komunikacyjne obu nowych klientów odpowiada Adam Sanocki. (mp)