Agnieszka Tomczak-Tuzińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w Apsys Polska. Poza działaniami marketingowymi będzie odpowiedzialna również za PR spółki i zarządzanych przez nią centrów handlowych, takich jak Manufaktura w Łodzi czy Posnania w Poznaniu.
To nowo utworzona funkcja w firmie – Apsys Polska w maju 2017 roku wprowadziła zmiany w swojej strukturze, polegające na wyodrębnieniu nowego działu marketingu. Dział łączył działające do tej pory osobno: marketing korporacyjny, marketing operacyjny centrów handlowych zarządzanych przez firmę Apsys, public relations, kształtowanie wizerunku pracodawcy oraz działania z zakresu korporacyjnej odpowiedzialności biznesu.
Agnieszka Tomczak-Tuzińska ma doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz rozwoju biznesu w branży centrów handlowych – wcześniej pracowała m.in. dla Atrium, Caleum Development, CREAM. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej, ukończyła także specjalizację finansową w wyższej szkole biznesu we Francji École Supériere de Commerce de Rouen.
Apsys Polska korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)