Od początku 2017 roku do grona klientów Synertime dołączyło osiem firm, dla których agencja prowadzi działania w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku.
Za ich obsługę odpowiada zespół social media agencji, który liczy obecnie pięć osób, a kieruje nim Andrzej Salski. Synertime odpowiada za moderację, harmonogramy postów, zarządzanie reklamami oraz opiekę graficzną i copywriterską.
W styczniu agencja rozpoczęła współpracę z Fundacją LOTTO, dla której prowadzi działania na Facebooku. Do współpracy doszło w wyniku konkursu ofert. W styczniu do grona klientów agencji dołączyła również firma Powermat – Żyj na 100%. Agencja wygrała przetarg i jest odpowiedzialna za prowadzenie Facebooka i LinkedIna. Warsztat Zdrowia – ARPwave to trzeci klient, z którym agencja rozpoczęła współpracę w styczniu. Firma sama zgłosiła się do Synertime. Agencja odpowiada za obsługę Facebooka.
W lutym w wyniku rekomendacji do grona klientów Synertime dołączyło SpyroSoft, dla którego agencja prowadzi działania na Facebooku. W tym samym miesiącu agencja nawiązała współpracę z firmą Ruch, dla której obsługuje profil na Facebooku, odpowiada też za działania z blogerami. Ta współpraca to efekt działań new business.
W marcu natomiast agencja rozpoczęła prowadzenie Facebooka dla Modus Sun. Klient sam zgłosił się do agencji. Do grona klientów Synertime w tym miesiącu dołączyła też marka Serenada (należąca do Spolmleku). Agencja odpowiada za prowadzenie działań na Facebooku i PR. Tę współpracę nawiązano w wyniku rekomandacji. W kwietniu z kolei Spolmlek, ze względu na udane wyniki działań dla Serenady, powierzył agencji też prowadzenie profilu Kocham sery (to strona marki Skarby Serowara).
Połowa kont to profile funkcjonujące od kilku lat, które agencja przejęła. To kanały Fundacji Lotto, Serenady, Kocham Sery czy Ruchu. Dla marek Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia utworzono natomiast nowe profile. (mb)