Cut The Mustard odpowiada za kompleksową obsługę firmy Reebok od stycznia 2017 roku. Obecnie agencja prowadzi kampanię Reebok FIT SHOP i Reebok TV.
FIT SHOP to sklep zlokalizowany na Pl. Trzech Krzyży, w którym można płacić wysiłkiem. Aby skorzystać z tej możliwości, trzeba wykonać wylosowane zadanie treningowe, za które otrzymuje się specjalną walutę DELTA. Prezentowane są na niej wizerunki ambasadorów marki m.in. Joanny Jędrzejczyk, Andrzeja Wrony i Karola Kłosa.
Oprócz prowadzenia kampanii, Cut The Mustard zajmuje się współpracą z influencerami, dbaniem o PR miejca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikacją całego przedsięwzięcia.
W ramach wsparcia powyższych działań, agencja uruchomiła także Reebok TV – telewizję internetową, która dostępna jest na profilu marki na Facebooku. Transmituje ona spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi oraz treningi na żywo.
Kampania Reebok FIT SHOP potrwa do końca wakacji.
Reebok korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (bm)