poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Martyna Adamska oraz Rafał Kałęcki – to nowo zatrudnione osoby w dziale Marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska. Przejęły one część obowiązków obecnej PR Manager Moniki Witoń i byłego już PR Specialist Krzysztofa Wąsowskiego, który rozstał się z firmą pod koniec lipca 2017 roku.

Martyna Adamska na stanowisku PR Specialist będzie odpowiadać za komunikację domu mediowego Carat, firmy performancemarketingowej iProspect, agencji programmatic buying Amnet oraz spółki Amplifi.

Nowa PR Specialist w Dentsu związana jest z branżą od czterech lat. Doświadczenie zdobywała w First PR, gdzie pracowała m.in. dla Danone’a, Johnson&Johnson czy kanałów Time Warnera (TCM, Cartoon Network, Boomerang, CNN). Związana była też z Multi Communications, gdzie zajmowała się domem mediowym Universal McCann i markami BRITA i CD.

Rafał Kałęcki z kolei został w sierpniu PR Managerem. Będzie odpowiadać za wsparcie komunikacyjne agencji, które działają w ramach Isobar Poland Group (Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar).

Poprzednio pracował w biurze public relations Poczty Polskiej, gdzie był m.in. kierownikiem ds. komunikacji. Zajmował się też sponsoringiem w Fundacji Maraton Warszawski i koordynował marketing kancelarii prawnej Dentons. Od początku swojej kariery, przez 16 lat, związany był z branżą finansową – pracował na przykład w Ministerstwie Skarbu oraz jako PR Manager w Generali i BRE Bank.

Cały zespół w dziale Marketingu i PR składa raporty do Joanny Góreckiej, która od kwietnia 2017 roku pełni funkcję Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network.

Dentsu Aegis Network Polska korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj