Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Grayling zatrudnia nowego dyrektora. do grayling, międzynarodowej firmy doradztwa komunikacyjnego, dołączył jonatan sanchez , który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i kreacji na europę kontynentalną. odpowiedzialny będzie za rozwój kompetencji konsumenckich agencji. ma wesprzeć kluczowe europejskie biura graylinga – w tym polskie – w projektowaniu i przeprowadzaniu kreatywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, włącznie z działaniami dotyczącymi public relations. sanchez będzie dodatkowo zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w ramach teamu centralnego sieci. „na co dzień jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w europie, w tym również polski. w ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych – takie firmy i marki, jak kapsch, ebay czy hilton” – wyjaśnia klara banaszewska , dyrektor generalna grayling poland. przed dołączeniem do graylinga sanchez związany był m.in. z havasem (wcześniej euro rscg ), jwt worldwide i edelmanem, w których pełnił funkcje kierownicze. wcześniej pracował także w firmach z sektorów technologicznego i fmcg (m.in. unilever). grayling poland jest klientem instytutu monitorowania mediów.
Do Grayling, międzynarodowej firmy doradztwa komunikacyjnego, dołączył Jonatan Sanchez, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i kreacji na Europę Kontynentalną. Odpowiedzialny będzie za rozwój kompetencji konsumenckich agencji. Ma wesprzeć kluczowe europejskie biura Graylinga – w tym polskie – w projektowaniu i przeprowadzaniu kreatywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, włącznie z działaniami dotyczącymi public relations. Sanchez będzie dodatkowo zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w ramach teamu centralnego sieci.
„Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych – takie firmy i marki, jak Kapsch, eBay czy Hilton” – wyjaśnia Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Przed dołączeniem do Graylinga Sanchez związany był m.in. z Havasem (wcześniej Euro RSCG), JWT Worldwide i Edelmanem, w których pełnił funkcje kierownicze. Wcześniej pracował także w firmach z sektorów technologicznego i FMCG (m.in. Unilever).
Grayling Poland jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów.