Do Grayling, międzynarodowej firmy doradztwa komunikacyjnego, dołączył Jonatan Sanchez, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i kreacji na Europę Kontynentalną. Odpowiedzialny będzie za rozwój kompetencji konsumenckich agencji. Ma wesprzeć kluczowe europejskie biura Graylinga – w tym polskie – w projektowaniu i przeprowadzaniu kreatywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, włącznie z działaniami dotyczącymi public relations. Sanchez będzie dodatkowo zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w ramach teamu centralnego sieci.
„Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych – takie firmy i marki, jak Kapsch, eBay czy Hilton” – wyjaśnia Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Przed dołączeniem do Graylinga Sanchez związany był m.in. z Havasem (wcześniej Euro RSCG), JWT Worldwide i Edelmanem, w których pełnił funkcje kierownicze. Wcześniej pracował także w firmach z sektorów technologicznego i FMCG (m.in. Unilever).
Grayling Poland jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów.