Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 31 maja, 2025
Strona głównaAktualnościGrayling zatrudnia nowego dyrektora

Grayling zatrudnia nowego dyrektora

Do Grayling, międzynarodowej firmy doradztwa komunikacyjnego, dołączył Jonatan Sanchez, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i kreacji na Europę Kontynentalną. Odpowiedzialny będzie za rozwój kompetencji konsumenckich agencji. Ma wesprzeć kluczowe europejskie biura Graylinga – w tym polskie – w projektowaniu i przeprowadzaniu kreatywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, włącznie z działaniami dotyczącymi public relations. Sanchez będzie dodatkowo zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w ramach teamu centralnego sieci.

„Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych – takie firmy i marki, jak Kapsch, eBay czy Hilton” – wyjaśnia Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Przed dołączeniem do Graylinga Sanchez związany był m.in. z Havasem (wcześniej Euro RSCG), JWT Worldwide i Edelmanem, w których pełnił funkcje kierownicze. Wcześniej pracował także w firmach z sektorów technologicznego i FMCG (m.in. Unilever).

Grayling Poland jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj