Z początkiem października 2017 roku stanowisko dyrektora ds. marketingu, komunikacji i digitalu polskiego oddziału Huawei objęła Dorota Natalia Haller. Odpowiada za strategię i komunikację marketingową w kanałach tradycyjnych i digital, a także za komunikację marki i produktów, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikację korporacyjną i PR.
Wcześniej tę funkcję pełnił Dariusz Marnic, który pozostał w strukturach marketingowych firmy i odpowiada za kampanie ATL i zarządzanie marką.
Poprzednio, od maja 2016 roku, Dorota Haller pracowała w Medicover, gdzie jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji odpowiadała za całość działań marketingowych: tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki w świecie cyfrowym.
Wcześniej związana była z branżą finansową – obejmowała stanowiska zarządcze w działach marketingu AASA Polska i Banku BNP Paribas. Pracowała też w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie pełniła funkcję dyrektora marketingu, produktu i komunikacji. Była również dyrektorem ds. marketingu i kolportażu w dzienniku Życie Warszawy i dyrektorem marketingu i promocji w EMI Music Poland. Pracowała także w dziale marketingu Henkel Polska. Pracę zawodową rozpoczęła w agencji Saatchi & Saatchi. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.
(mb)