Agencja Testa Communications wzmocniła swój dział Digital trzema nowymi osobami. Pierwszą z nich jest Magdalena Sylwestrzak, która obejmuje stanowisko Social Media Managera. Wcześniej związana była z domem mediowym Starcom Polska oraz z agencjami OS3 i Havas Worldwide Warsaw. Prowadziła działania z obszaru social media dla marek z portfolio Lorenz i Bahlsen, MAKRO, Statoil oraz Philips Polska i CCC.
Kolejną osobą, która dołączyła do działu Digital, jest Marcin Żelechowski pełniący funkcję Marketing Managera. Posiada 8-letnie doświadczenie, które zdobywał w redakcji Transfery.pl jako zastępca redaktora naczelnego. Następnie zaangażowany był w wydawanie magazynu „Red Zone”, przy którym współpracował z redakcją TVP Sport.
Do działu Digital agencja zatrudniła także Kubę Koronę, który obejmuje stanowisko Digital Marketing Specialist. Wcześniej odbywał staż w agencji i uczestniczył w wielu projektach digitalowych.
Współpracę z agencją rozpoczęła też Katarzyna Kurzyńska, która pełni funkcję Senior PR Managera. Posiada 12-letnie doświadczenie w branży public relations, zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Wcześniej związana była z firmą Sony PlayStation oraz z agencją Sigma, gdzie prowadziła działania public relations m.in. dla firm: Indesit, Hortex, Dilmah, Laboratoire Dermatologique Bioderma oraz Sobieski. Współpracowała również z nc+, gdzie odpowiadała za komunikację projektów filmowych oraz za działania komunikacyjne kanału CANAL+ DISCOVERY.
Awans w agencji Testa Communications otrzymała Katarzyna Tyska, wcześniej Senior PR Manager, która została PR Managing Directora i nadzoruje pracę zespołu public relations. Z agencją związana jest od 10 lat, gdzie odpowiada też za komunikację Zimowego Narodowego. Wcześniej realizowała międzynarodową kampanię promującą Polskę Wschodnią na świecie oraz zajmowała się promocją regionów narciarskich: polskich, słowackich i austriackich oraz promocją miast np. Berlina. W agencji pracowała również m.in. dla takich marek jak Viessmann, HRS, Tissot, 4F, Tatralandia, Peak Performance oraz dla firm z branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Natalia Bonder również otrzymała awans w agencji, gdzie wcześniej pełniła funkcję Senior Project Managera, a obecnie jest na stanowisku Project Managing Directora i koordynuję pracę zespołu projektów specjalnych. W Testa Communiations pracuje już od ponad 8 lat. Wcześniej odpowiedzialna była za projekty takie jak Zimowy Narodowy, Benefis Adama Małysza oraz za serwis Smaki Życia Magdy Gessler, dla której koordynowała również powstanie jej trzech książek o tematyce kulinarnej. Testa Communications korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)