Olsztyńska agencja nawiązała współpracę z trzema nowymi klientami z branży wnętrzarskiej, poligraficznej i FMCG.
Dla Zakładów Mięsnych Warmia Wordsmith PR od października 2017 roku prowadzi działania z zakresu public relations: relacje z mediami, obsługę mediów społecznościowych oraz kreowanie wizerunku firmy i jej produktów. Koordynacją działań dla tego klienta zajmą się Karolina Kazuła i Ewa Aftewicz. Podpisanie rocznej umowy z możliwością przedłużenia osiągnięto dzięki działaniom sprzedażowym olsztyńskiej firmy PR.
Studio Tkanin Anny Bułło z kolei w sierpniu 2017 roku powierzyło agencji wspieranie wdrożenia nowej linii produktów i sklepu online. Wordsmith PR doradza również klientowi w zakresie relacji z mediami, komunikacji w social mediach oraz współpracy z architektami i influencerami. Za obsługę Studia Tkanin Anny Bułło odpowiada Karolina Sieniawska. Agencja podpisała roczną umowę z możliwością przedłużenia dzięki rekomendacji.
Do grona zleceniodawców olsztyńskiej agencji dołączyła również w sierpniu 2017 roku DrukarniaFortuny.pl. Specjaliści Wordsmith PR zajmują się copywritingiem (w tym: przygotowywaniem tekstów na bloga marki), media relations oraz współpracą z influencerami. PR-owcy z Olsztyna działają projektowo, a pracę koordynuje Karolina Kazuła.
W związku z pojawieniem się nowych zadań z początkiem listopada 2017 roku do Wordsmith PR dołączyła Weronika Skwarzec. Objęła ona nowo utworzone stanowisko specjalistki ds. PR, w ramach którego zajmie się obsługą PR tegorocznej edycji polsko-czeskiego festiwalu Kino na Granicy. Ma wspierać ponadto zespół Wordsmith PR w projektach związanych z branżą wnętrzarską.
Z public relations związana jest od kilku lat. Do olsztyńskiej agencji przeszła z biura prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Skwarzec jest specjalistką w zakresie promocji wydarzeń społecznych i kulturalnych. Była rzeczniczką prasową czwartej edycji WAMA Film Festival. (mp)