Za działania komunikacyjne LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, od 2 stycznia 2018 roku odpowiada Walk PR. Wcześniej obsługą firmy zajmowała się agencja 24/7Communication.
Walk PR w ramach współpracy odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR, a także całościową realizację działań w tych zakresach. Do zadań agencji należą też działania z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji prasowych, warsztatów i innych wydarzeń.
Po stronie agencji obsługą LOTTE Wedel zajmuje się zespół Olgi Chełchowskiej w składzie: Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska, wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel oraz w zakresie współpracy z influencerami przez Patrycję Tąder i Karolinę Rabińską.
Walk PR wybrano w przetargu. Umowę zawarto na czas nieokreślony. (mb)