Magdalena Misiarz z początkiem 2018 roku objęła stanowisko PR & Event Managera w Neon Shake. Będzie odpowiadać za działania PR-owe agencji, a także PR, social media oraz projekty eventmarketingowe klientów firmy.
Poprzednio za komunikację Neon Shake odpowiadał Adam Piwek, który z końcem 2017 roku rozstał się z agencją. Jako Communications Manager zajmował się też nowymi i obecnymi klientami pod kątem doradztwa komunikacyjnego, public relations, CSR-u i employer brandingu.
Magdalena Misiarz poprzednio przez kilka lat związana była z show-biznesem; na stanowisku Project Managera współpracowała m.in. z Anną Wyszkoni i organizowała trasy koncertowe artystki. Posiada doświadczenie w działaniach PR-owych w branży muzycznej oraz organizacji eventów. Pracowała jako PR Manager w Agencji Sarto we Wrocławiu, współpracując m.in. z IBM, Marwitem czy Ossolineum.
Jest absolwentką kulturoznawstwa o specjalności komunikacja społeczna na Uniwersytecie Opolskim oraz studiów podyplomowych z zarządzania rozrywką w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Neon Shake korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)