Od marca 2018 roku Małgorzata Dziemian pełni funkcję Brand Managera segmentu advisory & crafting w Burda Media. Odpowiada za komunikację marketingową wydawnictwa oraz takich czasopism jak „Claudia”, „Dobre Rady” i „Samo Zdrowie”.
Do jej obowiązków należy: budowanie wizerunku zarządzanych tytułów oraz rozwijanie społeczności wokół nich, współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji zarządzanych marek, przygotowanie i realizacja planów marketingowych oraz pozyskiwanie partnerów. Małgorzata Dziemian jest także odpowiedzialna za: planowanie kampanii marketingowych i reklamowych, sponsoring, współpracę z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizę wyników sprzedaży i czytelnictwa podległych tytułów (i tytułów konkurencji) oraz organizację konkursów.
Dziemian ma pięcioletnie doświadczenie na stanowiskach menadżera ds. promocji i reklamy oraz PR Managera. Specjalizuje się w marketingu doświadczeń i przekładaniu trendów konsumenckich na praktykę marketingową. Wcześniej pracowała dla Q&A Communications, ID PR (Grupa Afekt), Marquard Media Polska oraz Sante.
Wcześniej funkcję Brand Managera segmentu advisory & crafting pełniła Urszula Kalisz, która rozstała się z wydawnictwem.
Burda Media korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)