Skivak od marca 2018 roku zajmuje się kompleksową obsługą digitalową marek Homepark i Domoteka zarządzanych przez BNP Paribas Real Estate, które należy do funduszu Pradera European Retail Parks. Homepark to brand obejmujący cztery parki handlowe na terenie Polski, a Domoteka to centrum wyposażenia wnętrz, które zlokalizowane jest przy jednym z obiektów Homepark.
Do zadań Skivak należy przygotowanie i wdrożenie strategii obecności online dla obu marek. Ma ona obejmować m.in. działania w mediach społecznościowych czy influencer marketing. Agencja odpowiada ponadto za obsługę techniczną i merytoryczną platform blogowych i stron internetowych należących do marek oraz przygotowanie i publikację contentu: artykułów, wywiadów, fotoreportaży czy wideo. Skivak zajmie się też opracowaniem i prowadzeniem komunikacji ze społecznością zgromadzoną wokół fanpage’y marek.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, a umowę podpisano na rok. Po stronie agencji projekt koordynuje Małgorzata Woźniak.
Poprzednio klient współpracował w tym zakresie z Firmą Reklamową Kuc. (pp)