czwartek, 19 września, 2024
Strona głównaAktualnościSkivak dla marek Homepark i Domoteka

Skivak dla marek Homepark i Domoteka

Skivak od marca 2018 roku zajmuje się kompleksową obsługą digitalową marek Homepark i Domoteka zarządzanych przez BNP Paribas Real Estate, które należy do funduszu Pradera European Retail Parks. Homepark to brand obejmujący cztery parki handlowe na terenie Polski, a Domoteka to centrum wyposażenia wnętrz, które zlokalizowane jest przy jednym z obiektów Homepark.

Do zadań Skivak należy przygotowanie i wdrożenie strategii obecności online dla obu marek. Ma ona obejmować m.in. działania w mediach społecznościowych czy influencer marketing. Agencja odpowiada ponadto za obsługę techniczną i merytoryczną platform blogowych i stron internetowych należących do marek oraz przygotowanie i publikację contentu: artykułów, wywiadów, fotoreportaży czy wideo. Skivak zajmie się też opracowaniem i prowadzeniem komunikacji ze społecznością zgromadzoną wokół fanpage’y marek.

Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, a umowę podpisano na rok. Po stronie agencji projekt koordynuje Małgorzata Woźniak.

Poprzednio klient współpracował w tym zakresie z Firmą Reklamową Kuc. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj