W marcu 2018 roku do grona klientów agencji Solski Communications dołączyła Fundacja Polska Bezgotówkowa.
Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz działań w mediach społecznościowych. Solski Communications zajmuje się budową wizerunku Fundacji oraz działaniami komunikacyjnymi dla jej flagowego projektu – Programu Polska Bezgotówkowa.
Po stronie agencji prace biura prasowego koordynuje Joanna Dunin-Kęplicz (Manager) przy wsparciu Joanny Łuki (Associate). Za działania w mediach społecznościowych odpowiadają Adam Kaliszewski (Manager), Sylwia Kuzio i Bartosz Węgierek (oboje Associate).
Agencję wybrano w drodze przetargu. Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Fundacja Polska Bezgotówkowa nie korzystała wcześniej ze stałych usług agencji PR.
Solski Communications i Fundacja Polska Bezgotówkowa korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)