Aleksander Rzepecki, który przez dwa lata obejmował stanowisko Junior PR Managera, z końcem kwietnia 2018 roku zakończył pracę w dziale PR Mercedes-Benz Polska. Był odpowiedzialny za komunikację produktową samochodów osobowych, zarządzanie parkiem prasowym, organizację konferencji i prezentacji, działania w mediach społecznościowych, kontakty z dziennikarzami, udzielanie wywiadów w charakterze rzecznika prasowego, wydawanie magazynu marki oraz prowadzenie serwisu prasowego. Z Mercedes-Benz Polska związany jest od 2011 roku. Na początku również pracował w dziale PR i odpowiadał za samochody użytkowe – ciężarówki i auta dostawcze.
Rzepecki nie rozstał się z firmą. Od maja zajmuje się wprowadzaniem osobowych samochodów elektrycznych i strategii CASE (Connected / Autonomous / Shared / Electric) w Polsce, Czechach i w Austrii. W najbliższym czasie – najprawdopodobniej z początkiem czerwca – Mercedes-Benz Polska ma ogłosić, kto przejmie dotychczasowe stanowisko Rzepeckiego. Do tego czasu w zakresie relacji z mediami w sprawach związanych z samochodami osobowymi będzie zastępował go Piotr Seroka, który zajmie się m.in. umawianiem jazd testowych, kwestiami udziału w wydarzeniach i prezentacjach czy odpowiedziami na pytania techniczne. (pp)