W czerwcu 2018 roku do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła marka farmaceutyczna Tasectan – wyrób medyczny na problemy z biegunką. Marka należy do grupy Valeant Pharma Poland, z którą agencja współpracuje od wiosny 2018 roku.
Agencja odpowiada za m.in. działania PR-owe i e-PR, influencer marketing, media społecznościowe oraz działania strategiczne, produkcję wideo i product placement. Od lipca 2018 roku agencja w mediach społecznościowych realizuje kampanię #biegunK, która ma na celu oswojenie tematu biegunki.
Po stronie 38PR & Content Communication za obszar PR-owy odpowiada zespół Magdaleny Galant, PR Managera. Działania w mediach społecznościowych realizuje z kolei zespół Huberta Walkowicza, Digital Directora, a za działania mediowe odpowiada Rafał Taranowski, Media Director. Osobą odpowiedzialną za strategię jest Katarzyna Życińska, prezes agencji.
Do współpracy doszło w wyniku przetargu. Strony nie informują o czasie trwania umowy.
Wcześniej marka Tasectan nie prowadziła działań komunikacyjnych w Polsce. (ak)