Kim jesteś? Dlaczego mam zaufać właśnie tobie? Takie pytania zadają sobie osoby przeglądające strony internetowe potencjalnych kontrahentów. O tym, jak zwiększyć swoją wiarygodność w sieci pisze na stronie aboutpublicrelations.net Marcia Yudkin.
Autorka wskazuje pięć podstawowych elementów, na które powinni zwrócić uwagę twórcy stron internetowych. Najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem na uwiarygodnienie swojej oferty jest umieszczenie na stronie adresu firmy. Wiele osób ignoruje tę zasadę, umieszczając na stronie tylko adres mailowy i telefon, tymczasem odwiedzający stronę internetową mogą odnieść wrażenie, że jej twórca chce coś ukryć – czytamy w artykule.
Poza pełnymi danymi kontaktowymi strona, według autorki, powinna zawierać także zdjęcia, referencje, specjalistyczne artykuły oraz wycinki prasowe, w których jest mowa o firmie lub jej pracownikach.(ks) Czytaj więcej