Paulina Rydzek we wrześniu 2018 roku dołączyła do działu komunikacji korporacyjnej Agory. Objęła stanowisko specjalisty ds. komunikacji i będzie doradzać w zakresie PR-u korporacyjnego m.in. Wydawnictwu Agora, zespołowi marketingu Gazety Wyborczej oraz marce „Wysokie Obcasy”. Rydzek ma także wspierać w codziennych zadaniach zespół, do którego należą Agata Staniszewska (rzeczniczka spółki), Aleksandra Kubrak (specjalistka ds. komunikacji), Monika Banasiak (specjalistka ds. relacji inwestorskich) oraz Magdalena Andrejczuk (specjalistka ds. CSR).
Rydzek do Agory przeszła ze Stopklatki TV, gdzie przez dwa lata była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B. Wcześniej pracowała m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji, agencji Futurama Communication Intelligence oraz przy Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi.
Nowa osoba w dziale komunikacji korporacyjnej wypełniła wakat, który powstał po odejściu w maju 2018 roku Malwiny Kaźmierskiej. Rydzek ma jednak nieco inne obowiązki niż poprzedniczka – jak poinformowała Agata Staniszewska, fakt ten wynika z nowego podziału pracy.
Obowiązki Rydzek w dziale marketingu Stopklatki TV przejął Aleksander Rozengaus. (mp)