We wrześniu 2018 roku Agnieszka Prokopowicz dołączyła do wydawnictwa Burda Media Polska i objęła stanowisko PR Managera. Odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej firmy, a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy.
Poprzednio za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Burdy odpowiadała Magdalena Kieferling, która z końcem lipca 2018 roku zakończyła pracę w firmie. Jej zadania zostały rozdzielone na dwa stanowiska. Komunikacją wewnętrzną w wydawnictwie zajmuje się Oliwia Kapturkiewicz. Wcześniej pracowała w dziale marketingu AccorHotels.
Agnieszka Prokopowicz ostatnio pracowała w wydawnictwie Bauer na stanowisku zastępcy redaktor naczelnej magazynu „WELL”. Wcześniej, w latach 2012-2014, w TVP1 zarządzała porannym pasmem „Kawa czy herbata?”, była także prowadzącą program „Weekendowy Magazyn Filmowy” (2008-2009). Pracowała również jako redaktor literacki serialu „Złotopolscy” (w latach 2006-2008). Była też związana z magazynami „Zwierciadło”, „FILM”, „URODA”, „Sukces”, „Viva”, „PANI” czy „GRAZIA”.
Magdalena Kieferling w rozmowie z PRoto.pl poinformowała, że zamierza zająć się projektami dotyczącymi komunikacji w procesie zmiany oraz komunikacji działań HR. „Przez ponad półtora roku udało mi się z dużym sukcesem zbudować w Burdzie to, do czego jako zewnętrzny konsultant zostałam zatrudniona – stworzyć od podstaw sprawnie działający system komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (oraz narzędzia i procesy mu towarzyszące). Dzięki temu zarówno pracownicy, osoby aplikujące o pracę, klienci, jak i partnerzy biznesowi wiedzą, co się dzieje w firmie” – mówi. I przyznaje, że fakt docenienia jej przez samych pracowników (przyznanie nagrody Burda Employee Awards) było dla niej sygnałem, że powinna iść właśnie w tym kierunku. (mb)