Agencja Lightscape nawiązała współpracę z trzema nowymi klientami z branży projektowej. Od listopada 2018 roku zajmuje się obsługą Targów Światło i Targów Elektrotechnika, organizowanych przez Agencję SOMA. Podpisała także umowy z markami 3DPROJEKT architektura (łódzką pracownią projektową) oraz Wytwórnia Joanna Fabicka, specjalizującą się w projektowaniu i aranżacji wnętrz.
Na rzecz Targów Światło i Elektrotechnika agencja prowadzi doradztwo komunikacyjne, całościowe działania PR obu projektów, w tym relacje z mediami, oraz realizuje kampanię outdoorową.
Z kolei dla marek 3DPROJEKT architektura i Wytwórnia Joanna Fabicka agencja koordynuje działania media relations, a także zajmuje się doradztwem komunikacyjnym i obsługą mediów społecznościowych.
Prowadzeniem działań dla nowych klientów po stronie agencji zajmują się Paulina Kunicka, Paula Wasiak oraz Adrian Kopczyński.
Wszyscy klienci zgłosili się dzięki rekomendacjom i nie korzystali wcześniej z usług agencji PR. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowy. (bm)