Marta Lewowska w październiku 2018 roku awansowała w Tailor Made PR na nowo utworzone stanowisko Account Directora działu Lifestyle Brands Communication, gdzie odpowiada za zarządzanie projektami klientów agencji z segmentu lifestyle, m.in. Kompanii Piwowarskiej, marek urodowych (SinSkin, PZ Cusson) czy brandów producenta zabawek, firmy Mattel.
Lewowska w Tailor Made PR jest od 2010 roku, przed awansem pracowała jako Senior Account Manager w zespole obsługującym Kompanię Piwowarską. Wcześniej doświadczenie zdobywała przy produkcjach telewizyjnych TVP jako wydawca i prowadząca programy.
Dotychczasowe obowiązki Marty Lewowskiej związane z obsługą Kompanii Piwowarskiej przejęła – pracująca w agencji od maja 2016 roku – Maria Popielewicz, która pełniła funkcję Junior Account Managera. Przed awansem obejmowała stanowisko Senior Account Executive’a. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Garden of Words i Havas PR.
Z kolei na stanowiska Senior Account Executive’ów awansowały w zespole Justyna Wróbel (odpowiada za marki Lech Premium, Lech Free, Żubr, Redd’s i Pilsner Urquell) i Paulina Czaplińska (obsługuje Tyskie, Kozel oraz Captain Jack). Obie pracują w agencji od stycznia 2018 roku, przed awansem obejmowały stanowiska Account Executive’ów. Wróbel poprzednio związana była z Ogilvy Public Relations, a Paulina Czaplińska pracowała w agencjach Walk PR oraz Garden of Words. (bm)