Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Aleksandra Adrian i Michał Kwietniewski szefami działów w Clue PR. styczeń 2019 roku rozpoczął się w clue pr awansami. aleksandra adrian została head of consumer tech practice, a michał kwietniewski – head of corporate practice. oboje poprzednio pełnili funkcję senior account managerów. ich nowe stanowiska są nowo utworzone. adrian i kwietniewski będą koordynować pracę w swoich departamentach i realizować cele strategiczne firmy, wśród których clue pr wymienia rozwój w obszarach pr-u korporacyjnego i technologicznego w całym regionie europy środkowo-wschodniej. adrian pracuje w branży od ośmiu lat. specjalizuje się w pr-ze korporacyjnym i technologicznym oraz kampaniach społecznych. do clue pr przeszła z walk pr. poprzednio odpowiadała m.in. za obsługę grupy adamed i prowadzenie kampanii społecznych. pracowała także dla prudential polska, honeywell i sanofi. kwietniewski z kolei ma dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji. dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. prowadził projekty dla międzynarodowych firm, takich jak axis communications, alcatel-lucent czy astrazeneca, jak również dla instytucji publicznych, jak np. komisja europejska. oboje dołączyli do clue pr na początku 2018 roku. (mp).
Styczeń 2019 roku rozpoczął się w Clue PR awansami. Aleksandra Adrian została Head of Consumer Tech Practice, a Michał Kwietniewski – Head of Corporate Practice. Oboje poprzednio pełnili funkcję Senior Account Managerów. Ich nowe stanowiska są nowo utworzone.
Adrian i Kwietniewski będą koordynować pracę w swoich departamentach i realizować cele strategiczne firmy, wśród których Clue PR wymienia rozwój w obszarach PR-u korporacyjnego i technologicznego w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Adrian pracuje w branży od ośmiu lat. Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym i technologicznym oraz kampaniach społecznych. Do Clue PR przeszła z Walk PR. Poprzednio odpowiadała m.in. za obsługę Grupy Adamed i prowadzenie kampanii społecznych. Pracowała także dla Prudential Polska, Honeywell i Sanofi. Kwietniewski z kolei ma dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji. Dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. Prowadził projekty dla międzynarodowych firm, takich jak Axis Communications, Alcatel-Lucent czy AstraZeneca, jak również dla instytucji publicznych, jak np. Komisja Europejska.
Oboje dołączyli do Clue PR na początku 2018 roku. (mp)