Agata Brodzka w lutym 2019 roku rozpoczęła pracę w agencji Platinium Cast, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko Managing Directora.
Odpowiada za całość działań new business, a także zbudowanie kolejnych działów agencji. Ponadto zajmuje się pozycjonowaniem agencji w mediach, a także pracuje z właścicielką Platinium Cast Emilią Poszwą nad rozwojem firmy, w tym nad poszerzeniem jej oferty, szczególnie w branży fashion i lifestyle.
Poprzednio, od lipca 2016 roku, Agata Brodzka była związana z Aliganza Fashion Agency, gdzie pracowała jako PR & Marketing Director. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji Pleon, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego, a także jako wiceprezes firmy MUSES (należącej do Nataszy Urbańskiej). Ma ponad 15 lat doświadczenia w public relations i marketingu.
Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studiów podyplomowych public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od dwóch lat jest wykładowcą studiów podyplomowych prawo i zarządzanie w sektorze mody na Uczelni Łazarskiego. (mb)