W Worldcom Public Relations Group, sieci niezależnych agencji public relations, dokonano zmian w zarządzie oraz zainaugurowano działalność specjalnego programu przeznaczonego dla nowych agencji – Worldcom EMEA Future Group. Nowym partnerem sieci został zaś francuski agencji Ligaris Paris.
Obecny zarząd tworzą:
Finanse: Paget Langford-Holt z hiszpańskiej agencji Grupo Albion,
Rekrutacja: Patrik Schober z czeskiej PRAM Consulting,
Marketing: Imma Folch Lázaro z hiszpańskiej LF Channel,
Worldcom EMEA Future Group: R. Nagy z węgierskiej agencji Probako Communications,
Rozwój zawodowy: Thomas Schmidt Jorgensen z duńskiej agencji Prime Time Kommunikation.
Dwóch dotychczasowych członków zarządu zostało ponownie wybranych na te same stanowiska. Są to Maria Pace Medolago z albańskiej agencji CBO, odpowiedzialna za współpracę pomiędzy agencjami należącymi do Grupy, oraz Paul Vann z londyńskiego Winningtons Financial Public Relations, który nadal będzie koordynować działania Peer Review.
Program EMEA Future Group ma umożliwić agencjom, którzy należą do Worldcom mniej niż 4 lata, rozwój ich umiejętności oraz wsparcie ze strony doświadczonych praktyków PR.
W Polsce do sieci Worldcom Public Relations Group należy agencja Glaubicz Garwolińska Consultants. (kk)