Grupa Jarczyński powierzyła Communication Unlimited obsługę public relations czterech marek restauracji z portfolio firmy: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Agencja odpowiada m.in. za strategię, kreację i realizację działań komunikacyjnych, tworzenie wydarzeń specjalnych oraz całościową obsługę kanałów klienta w mediach społecznościowych. Zajmuje się także prowadzeniem działań BTL.
Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada wyznaczony zespół: Mirosław Skotarczyk – dyrektor strategii, Rafał Grzeszkowiak i Jacek Maciejewski – dyrektorzy kreatywni, Ewa Kumorek-Fedor – dyrektor ds. public relations, Marta Maksymowicz – dyrektor client service, wspierani przez Art Directorów oraz Social Media Managerów.
Nawiązana współpraca jest wynikiem audytu strategii i prowadzonych działań komunikacyjnych wszystkich restauracji firmy Jarczyński, który Communication Unlimited rozpoczęło jeszcze w sierpniu 2018 roku.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Strony nie informują, z usług której agencji klient korzystał poprzednio. (bm)